Will

Van alles wat ik leuk vind zoals quilten, traditioneel, modern en art-quilten, maar ook fotograferen, tuin, bloemen, en stofverven.


maandag 21 januari 2013

resultaat sneeuwverven van vorige week

Dit zijn net een paar ogen vind je niet?
 

                                        De kleur is geweldig al zeg ik het zelf.
                                        De meeste lappen heb ik in het midden gepakt en zo neergelegd, dan kun je
                                         toch een beetje sturen.


                                         Deze is opgevouwen en neergelegd.

                                         Een leklap
                                         Leklap

                                          Hier zie ik een gezicht in, jullie ook?
                                          Die hierboven bedoel ik.
                                         Leklappen


                                   

                                            Deze is ook erg mooi

Geen opmerkingen: