Will

Van alles wat ik leuk vind zoals quilten, traditioneel, modern en art-quilten, maar ook fotograferen, tuin, bloemen, en stofverven.


woensdag 30 november 2011

Kerstkaarten

Ik ben begonnen met kerstkaarten te maken, en dit zijn proefjes om te kijken of het wat wordt.
Maar als ze te mooi worden kan ik ze niet wegsturen.
  1. Hebben jullie dat ook of ben ik alleen maar zo egoistisch.

  2. De gedroogde blaadjes heb ik jaren geleden al een keer gedroogd met de bedoeling ze ooit eens te gebruiken.
  3. Deze komen nu goed van pas.


2 opmerkingen:

Christel Sins-Camp zei

Van wat ik (te) mooi vind, maak ik er twee: één om weg te sturen en één om te koesteren!
En van wat ik verstuur, maak ik een foto (gelukkig hebben we de foto's nog). Werkt ook goed tot je computer crasht...

Suus zei

Dat is soms ook wel moeilijk, maar dan stuur ik ze naar iemand die ze weet te waarderen. Word mooi Wil.